onsdag 10. november 2010

Nå blir det tur!




Det er bestillt!!
Lørdag 6. var den store dagen, Jeg og ElseM satte oss godt til rette på kvelden. Med PC`er og all informasjon tilgjengelig, Jentekveld og kredittkort er farlig kombinasjon..
Vi visste godt hva vi ville ha; nå skal vi på tur! Fra Norge til New Zealand (og "beyond")
Vi søkte frem billetter... Jeg med Maria(16) og Else M med Morten(14) og vi reiser fra Kristiansand til Auckland, tur/retur.
Alt så bra ut så vi vi sjekket og dobbeltsjekket at alt var identisk. (Vi må jo havne på samme fly dersom vi skal reise sammen). En av oss trykket KJØP! og fikk billettene, den andre trykket KJØP! og fikk beskjed om at de billigste billettene nettopp var solgt men hun kunne få dem om hun betalte ****,- mer.
GRA£$$ØØfffh!!!!. en liten strek i regningen bare↓↓
Bestilling for 5temann gikk greit og etter oppskriften. Pga.studier reiser hun fra Bergen en uke etter oss, men jeg tror vi klarte å få henne på de samme flyene hjem :).
Så nå altså er det bare å spenne fast sikkerhetsbeltet.
17. februar 2011 reiser vi, og kommer ikke tilbake før 14 mars. Dette blir sykt bra.
Nå skal jeg ha meg en tøff leiebil---


Ellen

1 kommentar: