lørdag 27. april 2013

Avreise

Jeg sittet ved "fossen" på Ben Gurion flyplassen og skriver. Riktig koser meg med kaffe og raskt bredbånd.
Jeg reiser hjem en dag før de andre, og for meg ble det riktig å avslutte bloggen jeg skrev i Jerusalem med den tomme graven - det blir ikke bedre enn det!


Jeg skulle gjerne vært med de andre og gå på murene og i synagogen, men det er greit å reise også
Siden det er sabbat i dag, og jeg derfor ble hentet av shuttelen rimelig tidlig, har jeg fått god tid til å sitte og sortere inntrykk både på shuttelen (vi kjørte rundt hele Jerusalem for å hente de som skulle til flyplassen, rene sight-seeing turen) og på flyplassen.  Det er utrolig deilig å reise i dag for det er stille og god plass på flyplassen også, merker at det er godt å være alene med tankene etter folkemengden i Jerusalem

3 kommentarer:

  1. Christ Church er det beste stedet jeg har bodd i Jerusalem,selv om rommene var små.Alle var så hyggelige,og det var greit å ta seg fram til det meste i gamlebyen. Tusen TAKK for at du har tatt deg tid til å legge ut alt dette,Og takk for det hyggelige samværet!

    SvarSlett
  2. Takk for flott blogg,gøy å lese...Er som å gjennoppleve turen:)Hilsen Grethe

    SvarSlett
  3. Skikkelig moro å lese alt,du er kjempeflink!
    Takk for alt arbeidet du har lagt ned på turen!
    Vi hadde det hyggelig sammen!

    SvarSlett