tirsdag 22. februar 2011

Vi er i Auckland! (langt fra jordskjelvet)

Jeg har ikke fått blogget på et par dager p.g.a. manglende nettverk, konstant reising og tom for strøm.
Dette skal jeg ta igjen i løpet av dagen(natten).  Men jeg må bare få gitt beskjed til dere alle som har vært bekymret for oss. Vi har det kjempebra, og ferien fortsetter. Christchurch er på sørøya, vi er nord på nordøya og har heldigvis ingen familie eller venner som bor i Christchurch. Sansynligvis hørte vi om jordskjelvet lenge etter dere. Først fikk Else May telefon fra min sønn(min telefon var tom for strøm ) , og jeg har nå mottatt en rekke SMSer fra venner. Setter pris på all omtanke.
Når det er sagt sitter jeg nå medTVen på og ser hva som har skjedd og merker hvordan dette preger hele stemningen i landet. Det er ganske urovekkende når det begynner å synke inn at dette har skjedd i det landet vi er nå .

3 kommentarer:

  1. Det var godt å høre fra dere ..ble oppriktig bekymret da jeg hørte om jordskjelvet..koz dere masse .. hils else may så masse .. klem Randi Lise

    SvarSlett
  2. Så godt å høre at dere har det bra. Har også tenkt masse på dere. Kos dere videre, og hils så mye til resten av reisefølget. Klem fra Ann Mari

    SvarSlett
  3. Godt at høre at I er trygge.
    Klem fra Dorte

    SvarSlett